sitemap
LT RU EN
Mėnraštis. 2020 m. liepa

Vilniaus policijos klubas vaikasm ir jaunimui

Liepos mėnuo lepino šiltais ir saulėtais orais, buvo puikus metas vaikams pasidžiaugti ir pasimėgauti įvairiomis veiklomis ir pramogomis.

Vingio parke važinėjomės riedučiais ir dviračiais, o aktyviai pasportavę grožėjomės gamta, žaidėme įvairius judrius žaidimus, ilsėjomės. Aktyviai, linksmai ir turiningai leidome laiką šalia klubo esančiame stadione. Savanorė Julija vaikams surengė sportines rungtis ir estafetes. Šis žaidimas skatino vaikus pasitikėti vienas kitu ir sėkmingai dirbti kartu komandoje. Pabaigoje kiekviena grupė buvo apdovanota.

Apsilankę Nacionaliniame muziejuje Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmuose, susipažinome su Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės istorija, heraldiniais ženklais, literatūra, karyba, amatais, istorinėmis asmenybėmis ir Lietuvos didžiųjų kunigaikščių dvaro gyvenimu.

Nuostabiai praleidome laiką Akropolio kino teatre visi drauge žiūrėdami filmą.

Dalyvavome edukacinėje ekskursijoje „Žaislų muziejuje“, kurios metu žaidėme ir tyrinėjome seniausius žaislus, atkeliavusius pas mus net nuo XV a. pradžios. Sužinojome su kokiais žaislais žaidė mūsų tėvai ir protėviai. Išgirdome gido pasakojimus, iš ko tie žaislai buvo pagaminti ir kaip atkeliavo į muziejų. Po užsiėmimų vaikai turėjo galimybę pažaisti su muziejuje esančiais įvairiausiais žaislais, apžiūrėjo senas grožinės literatūros knygas.

Liepos 13-17 dienomis vyko vaikų vasaros poilsio stovykla „Vasara priklauso man“ prie jūros Šventojoje. Beveik visos stovyklos metu orai mus lepino šiluma ir saule. Vaikai smagiai leido laiką: maudėsi, deginosi, žaidė paplūdimio žaidimus. Rytais vyko nuotaikingos mankštos, o vakarais – šokių pamokos, diskotekos ir daug kitų veiklų. Kiekvieną dieną vyko sportiniai užsiėmimai, estafetės, komandiniai žaidimai lauke. Turėjome puikią proga paplaukioti Šventosios upe, pasigrožėti kraštovaizdžiu bei pailsėti nuo miesto šurmulio. Stovyklos dalyviai ne tik smagiai leido laiką, bet ir lavino savo kūrybiškumą, saviraišką. Poilsiaudami pajūryje vaikai rinko gintarą, kriaukles, akmenėlius, kuriuos vėliau panaudojo kurdami savo darbelius. Taip pat turėjome galimybę sudalyvauti nuotykių kupiname žygyje. Kiekvienas dalyvis turėjo įveikti 10 km atstumą. Pėsčiomis pasiekėme sieną su mūsų broliais latviais, nusifotografavome prie pasienio stulpo, skiriančio Lietuvos teritoriją nuo Latvijos. Įsimintiniausias buvo pasivažinėjimas dviračiais. Keliais atradome gražių ir ramių vietų. Ši stovykla paliko labai gerą įspūdį. Lietingomis dienomis taip pat nenuobodžiavome: vyko filmų peržiūra, žaidėme stalo futbolą, logikos ir strateginio mąstymo žaidimus, pynėme „Draugystės“ apyrankes, darėme kompozicijas iš gyvų gėlių, vyko šokio ir kulinarijos pamokėlės.

Kad ir kaip bebūtų gaila, šį mėnesį išlydėjome šauniąsias savanores Juliją ir Iriną, kurioms tarėme nuoširdų ačiū už aktyvumą, bendradarbiavimą, asmenines iniciatyvas ir kartu praleistas gražias akimirkas. Linkėjome joms sėkmingo tolimesnio kelio ir žadėjome dar pasimatyti.

Mėnesį užbaigėme tradicija tapusia švente – vaikų gimtadieniais.

Kviečiame prisiminti ir pasidžiaugti liepos mėnesio akimirkomis: www.facebook.com

AJC „Bazė“

Mėnesis prasidėjo nuo jaunimo darbuotojų supervizijos, kurioje reflektavome ir analizavome individualius atvejus, stiprinome saviveiksmingumą.

Su jaunimu stengėmės kuo daugiau laiko praleisti lauke: kaip ir praėjusį mėnesį žaidėme komandinius sporto žaidimus, tokiu būdu palaikydami fizinį aktyvumą. Be to, leidomės į patyriminį žygį, kurio metu geriau pažinome save, diskutavome apie psichoaktyvių medžiagų vartojimo ir streso sąsajas.

Pagaliau vėl džiaugėmės futbolu ir keliavome į savo draugų FK „Žalgiris“ varžybas, kurie stojo į akistatą su FK „Sūduva“ žaidėjais.

Galiausiai, daug laiko treneravomės žaisdami stalo futbolą ir jau rugpjūtį išmėginsime savo jėgas bei parodysime ką išmokome, ir, žinoma, bandysime įveikti jaunimo darbuotoją Tadą, bazėje organizuojamame futbolo turnyre.

Atviro jaunimo centro veikla yra finansuojama iš SADM Atvirų jaunimo centrų projekto lėšų pagal sut. JFPCE-32