sitemap
LT RU EN
Vilniaus policijos klubo vaikams ir jaunimui mėnraštis. 2015 rugpjūtis

Paskutinis vasaros mėnesis policijos klubui buvo geras ne tik karštais orais, tačiau ir visomis veiklomis. Rugpjūčio 10 dieną Vilniaus policijos klube vaikams ir jaunimui prasidėjo 10-ties dienų dieninė vaikų vasaros stovykla „Vasara priklauso man“. Ši stovykla yra tęstinė ir vyksta jau 5 kartą. Stovyklą finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė ir SADM. 10 dienų vaikai dalyvavo įvairiose veiklose, pramogavo, turėjo edukacinius ir meninius užsiėmimus. Stovykloje dalyvavo 30 vaikų 7 – 18 metų.

Pirmoji stvoyklos diena prasidėjo klube. Dalyviai išklausė saugaus elgesio vasaros metu instruktažą, kurį pravedė 6 Policijos komisariato pareigūnės. Taip pat vaikai pasiskirstė komandomis ir turėjo meninį užsiėmimą – komandų vėliavų gamyba – su klubo dailės mokytoja.

Antroji stovyklos diena prasidėjo įdomia ekskursija į Energetikos ir technikos muziejų.Vaikai išklausė įdomų gidės pasakojimą, pamatė įvairius senų automobilių modelius, galėjo linksmai leisti laiką žaidimų kambaryje. Po edukacinės popietės muziejuje keliavome į Bernardinų sodą, kur turėjome iškylą bei žaidėme žaidimų aikštelėje.

Trečią stovyklos dieną suderinome edukaciją su meniniu užsiėmimu. Pirmiausia keliavome į Pinigų muziejų po kurio skubėjome pramogauti į Akropolio ledą. Kaip gi kitaip atsigaivinti karštą vasaros dieną, jeigu ne ledo arenoje?

Ketvirtoji stovyklos diena buvo skirta edukaciniam užsiėmimui virtuvėje bei proto mankštai. Išpradžių vaikai kepė imbierinius sausainius ir keksiukus, o po pietų išbandė savo komandų jėgas protų mūšyje.

Penktąją dieną- įpusėjus mūsų stovyklai - turėjome įdomų apsilankymą Vilniaus Patrulių rinktinėje. Pamatėme kaip šauniai ir įdomiai dirba policijos patruliai. Po tokio įdomaus apsilankymo keliavome iškylauti ir nekantriai pradėjome laukti pirmadienio – 6 stovyklos dienos ir dar daugiau įspūdžių.

Šeštąją stovyklos dieną apsilankėme Lietuvos Didžiojo kunigaikščio Gedimino štabo batalione. Ten mus draugiškai pasitiko kariūnai, kurie supažindino su Garbės sargybos kuopa, savo veikla, parodė ir papasakojo apie karinę amuniciją: šarvus, uniformas, ginklus. Taip pat pasivaikščiojome bataliono patalpose ir išbandėme karinį žygiavimą. Dėkojame už gražius įspūdžius Lietuvos Didžiojo kunigaikščio Gedimino štabo batalionui ir kapitonui Egidijui Tarozai. Stovyklai artėjant į pabaigą leidžiame laiką aktyviai.

Septintąją dieną kartu su klubo pedagogu šokome linksmą klubo šokį, o vėliau keliavome pramogauti boulingo varžybose.

Aštuntoji stovyklos diena buvo labai įdomi. Pirmiausia keliavome pažiūrėti egzotinių drugelių parodą, kurios metu sužinojome apie drugelių gyvenimą, pažaidėme įvairius žaidimus. Sugrįžus į klubą mūsų laukė pietūs ir edukacinė muilo gaminimo pamoka už kurią dėkojame pareigūnei Jolitai ir nekantriai laukiame, kol galėsime parsinešti muilą namo.

Devintąją stovyklos dieną aktyviai pramogavome Vingio parke. Iš pradžių visos komandos dalyvavo meniniame žaidime Fotomedžioklė. Įvairiomis temomis komandos kūrė fotografijas ir rinko taškus. Vėliau iškylavome parke ir galiausiai dieną užbaigėme pasivažinėjimu dviračiais ir riedučiais.

Na ir pagaliau stovyklos uždarymas vyko Grigiškių padalinyje, kur visos komandos buvo apdovanotos, stadione pažaidėme futbolą, o galiausiai visų laukė keptos dešrelės ant laužo, stovyklos įspūdžių pasidalinimas.

Kadangi rugpjūtis lepino kartais orais, tai neužmiršome ir maudynių prie ežero. Karštomis dienomis keliavome pramogauti ir maudytis.

Taip pat šventėme 14-tąjį klubo gimtadienį Vilniaus senamiestyje. Darėme linksmąją fotosesiją ir žaidėme žaidimus. O paskutinį mėnesio penktadienį tradiciškai šventėme Rugpjūčio mėnesio gimtadienius.

Štai ir baigėsi 2015m. Vasara, nekantriai laukiame kitų metų vasaros...