sitemap
LT RU EN
Vilniaus policijos klubo vaikams ir jaunimui mėnraštis. 2017 birželis

Vilniaus policijos klubas vaikasm ir jaunimui

Birželio 1-ąją Vaikų gynimo dienos proga Lietuvos nacionaliniame dramos teatre buvo surengtas spektaklio „Kaulinis senis ant geležinio kalno“ rodymas. Šis specialus spektaklio rodymas buvo Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ dvyliktus metus organizuojamos šventės „Vaikų žvaigždynas“ dalis. LNDT, bendradarbiaudamas su NVO vaikams konfederacija ieškojo rėmėjų, norinčių nupirkti bilietus akcijoje dalyvaujantiems vaikams. Labai džiaugiamės, kad mūsų vaikai iš dienos centro irgi turėjo galimybę stebėti šį nuostabų spektaklį. Smagu, kad spektaklis patiko ir įtraukė visus vaikus. Šios akcijos dėka, kai kurie vaikai teatre apsilankė pirmą kartą gyvenime.

Kiekvienas vaikas yra kūrėjas, o vienas iš būdų išlaisvinti savo kūrybines galias − lipdymas iš molioProjektas "Atverk duris vasarai" pritraukė nemažai vaikų, kurie susipažino su molio savybėmis, ką galima iš jo daryti.

Birželio mėnesio pradžioje klube vyko Jaunųjų policijos rėmėjų suvažiavimas. Šį mėnesį prisidėjome prie akcijos „Obuolys vietoj cigaretės“, skirtos paminėti Pasaulinei dienai be tabako. Akcijos metu praeiviams dalinome obuolius su atvirlaiškiais, informuojančiais apie rūkymo žalą. Obuolys duodamas kaip sveikos gyvensenos simbolis ir skatinimas nepradėti rūkyti arba mesti šį žalingą įprotį. Taip pat šį mėnesį klube vyko Paramos maisto produktų dalinimas iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims. Gražią saulėtą birželio dieną lankėmės ir pramogavome Sereikiškių parko Bernardinų sode. Birželio 19-30 dienomis jau septintą kartą vykdėme vaikų poilsio stovyklą „Vasara priklauso man“, kuri iš dalies yra finansuojama Vilniaus miesto savivaldybės ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Stovyklos tikslas – turiningai užimti vaikus vasaros atostogų metu, praplėsti kultūrinį akiratį, siekti visapusiškai ugdyti asmenybę ir suteikti vaikams džiaugsmą. Stovyklautojai buvo užimami skirtingomis veiklomis, suskirstyti į komandas varžėsi bei rinko taškus. Daugiausiai taškų surinkusi komanda buvo apdovanota prizu – nakvyne klube, kitos komandos taip pat buvo apdovanotos įvairiais prizais. Vaikai turėjo įvairias pramogas: lankėsi kino teatre, SKYPARK – batutų pramogų centre, žaidė boulingą, Vingio parke važinėjosi dviračiais, riedučiais, paspirtukais, pramogavo Sereikiškių parko Bernardinų sode, aplankė Trakų pilį, Valstybės pažinimo centrą – naujausią ir moderniausią edukacinę erdvę Lietuvoje, įsikūrusią Prezidentūros kieme, varžėsi estafečių žaidime, daug maudėsi ir ilsėjosi, čiuožinėjo ant ledo. Stovyklos metu vyko aktyvus bendradarbiavimas su policija: vaikai išklausė saugaus elgesio vasaros metu instruktažą. Stovyklos metu patyrėme daug džiugių emocijų, akimirkų, daug sužinojome, aplankėme vietas, kuriose dar nebuvome, visi drauge smagiai praleidome laiką. Kviečiame pasidžiaugti bei prisiminti akimirkas iš stovyklos:

Vilniaus policijos klubas vaikams ir jaunimui Grigiškių padalinys

Birželio 1 d. tarptautinės vaikų gynimo dienos proga, karu su dar 100 vaikų iš įvairiausių Lietuvos vaikų dienos centrų, keliavome pramogų kupinoje kelionėje traukiniu prie jūros. Kelionę organizavo „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su partneriais, kurie prisijungė prie Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ iniciatyvos „Padovanok vaikui vasarą“.

Grįžę iš kelionės nesėdėjome rankų sudėję ir išsiruošėme į nedidelį žygį prie Dedeliškėse esančio Didžiulio ežero, kur linksmai praleidome popietę. Taip pat mėnesio pradžioje vaikai turėjo nuostabią galimybę susipažinti su motokrosininku Tomu Dailide, kuris papasakojo vaikams apie motokroso sportą, stebėjome jo treniruotę, bei norintys vaikai buvo pravežti aplink trasą su krosiniu motociklu. Po didžiųjų įspūdžių dienas leidome ramiau, atėjus vasarai panorome susitvarkyti šalia klubo esantį gėlių darželį. Taip pat net ir vasarą neapleidome ir savo kulinarinių gebėjimų ugdymo - užsiėmimo metu gaminome kibinus. Įpusėjus birželiui ėjome į 15 km žygį į Stirnius, ten nukeliavę įsikūrėme stovyklavietėje, prisirinkome malkų, susikūrėme laužą, kur vėliau virėme pietus, taip pat ėjome  Saidės pažintiniu pėsčiųjų taku ir prie šaltinio, bei aplankėme Stirnių piliakalnį. Likusias savaitės dienas gaminome prisiminimų stendą su nuotraukomis iš kelionės prie jūros, bei turėjome jau tradicija tapusia filmų peržiūrą. Likusias dvi mėnesio savaites linksminomės kartu su Justiniškių padalinio vaikais, jau septintus metus vykstančioje klubo stovykloje „Vasara priklauso man!“.

AJC „Bazė“

Birželio mėnesį mūsų jaunuoliai pradėjo itin šauniai. Vaikinai, kartu su Vilnius Social Club dalyvavo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ organizuotose futbolo rungtynėse, kur turėjo galimyubę runktis prieš Vilniaus Žalgirį, puikias savaitės emocijas tesėme Restorane Bazė vėl surengę vaflių dieną ir prisikepę visą krūvą skanutėlių vaflių. Dvi vasaros savaites dalis mūsų jaunuolių dalyvavo Policijos klubo rengtoje dienos stovykloje, o mėnesį pabaigėme puikiu filmų vakaru Birželį mėgavomės atostogomis nuo mokslų, ir jau labai laukiame kada pasibaigs lietus.